Mateusz Brol

Cierpienie to niewiedza

Warsztaty i szkolenia

Ty i Twoje emocje. Dlaczego robisz to czego nie chcesz, lub nie robisz tego co chcesz. Co takiego sobie powiedzieć żeby się chciało. Nie masz wpływu na to co Cię spotyka, masz jednak wpływ na swoją reakcję względem tych wydarzeń. Umiejętność zarządzania emocjami jest niczym zbroja pomagająca Ci w codziennym funkcjonowaniu.
Cel edukacyjny:

Umiejętność rozpoznawania swoich stanów emocjonalnych. Kreowanie pożądanych emocji i sposoby radzenia sobie z trudnymi emocjami. Unikanie pułapek emocjonalnych.  Zarządzanie emocjami. Wykorzystanie emocji do skutecznego działania i realizacji celów oraz do budowania właściwych relacji biznesowych i osobistych

 

Ramowy program usługi:

  1. Emocje

– skąd się biorą emocje,

– rodzaje emocji,

– wpływ emocji na podejmowanie działań i decyzji,

– język emocji – jak się z nimi komunikować,

 

  1. Kryzys emocjonalny – problem w firmie czy potencjał rozwojowy

– co to jest kryzys emocjonalny
– dlaczego doświadczamy kryzysu
– siła destrukcji czy możliwość rozwoju
– sposoby radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi i kryzysem emocjonalnym

 

  1. Zasady pracy z emocjami

– higiena emocjonalna

– pułapka – regulowanie uczuć za pomocą środków psychoaktywnych
– kierunkowe myślenie,
– kalibracja i wychwytywanie stanów emocjonalnych,
– zmiana emocji

 

  1. Emocje w biznesie

– Zarządzanie emocjami pod presją czasu – stres
– Emocje pracownika (bezpieczeństwo, motywacja, strach, agresja)
– Emocje klienta (jak klient kupuje, nagrody dla klientów, co klient
lubi najbardziej)

Efekty usługi

Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób emocje w sposób nieświadomy wpływają na ich decyzje i działania. Nauczą się rozpoznawać emocje oraz poznają sposoby na generowanie pozytywnych emocji i radzenia sobie w trudnościach. Istotnym elementem szkolenia jest pomijany przy szkoleniach temat kryzysu emocjonalnego, który potrafi zaburzyć działanie firmy a nawet doprowadzić ją do upadku. Uczestnicy dowiedzą się jak go rozpoznawać i zapobiegać jego negatywnym skutkom. Uczestnicy poznają również  zasady komunikowania się w skuteczny sposób ze swoim mózgiem nieświadomym odpowiedzialnym za generowanie emocji i przydzielania energii do realizacji zadań. Czyli co takiego sobie powiedzieć żeby się chciało.

 

Szkolenie skierowane jest  do

– osób czujących znaczny wpływ emocji
na wykonywaną pracę i życie osobiste
– właścicieli firm
– zarządów
– menedżerów
– kadry kierowniczej
– przedstawicieli handlowych

– freelancerów
Wszyscy uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe.

 

Szkolenie prowadzą:

Mateusz Brol
wieloletnie doświadczenie biznesowo organizacyjne
certyfikowany trener biznesu
certyfikowany coach i coach kryzysowy
specjalista z zakresu psychologii sukcesu i szczęścia
oraz wyznaczania celów